ΓΕΝΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ & ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΒΟΥΛΗΣΗΣ

tarahtiko

Σάββατο 5 Μαρτίου 2011

Βάνα Μπάρμπα

: «Η επιτυχία του καθενός μετριέται με το φθόνο που προκαλεί»

Πρώτη καταχώρηση: Σάββατο, 5 Φεβρουαρίου 2011, 10:43
Η Βάνα Μπάρμπα έχει προκαλέσει αρκετές φορές με την ευθύτητα που την χαρακτηρίζει και τώρα που μεγάλωσε, όπως λέει η ίδια, δεν υπάρχει λόγος να αλλάξει.

Μιλώντας στην εκπομπή «Πολύ Μπλα Μπλα» αναφέρθηκε σε τι άλλο; Στα προσωπικά της…

Έχει νιώσει ότι έχει υπερεκτεθεί στα Μέσα;


«Όταν δεν έχω περιφρουρήσει εγώ η ίδια την προσωπική μου ζωή… Εγώ το έστησα έτσι το παιχνίδι, δεν μπορώ να παραπονεθώ. (…) Στην Ελλάδα, η επιτυχία του καθενός μετριέται με το φθόνο που προκαλεί. Αν ήμουν ένα κορίτσι που θα το συμπαθούσαν όλοι, θα ήμουν αποτυχημένη».

Σχετικά με την κόρη της, Φαίδρα- Θεοδώρα:


«Την εκθέτω λίγο παραπάνω από όσο πρέπει. Έχω ενοχές γι' αυτό, αλλά από την άλλη δεν μπορώ να την κρύψω γιατί είναι η ζωή μου όλη. (…) Πολλές φορές έχω πονέσει για το γεγονός ότι τη μεγαλώνω μόνη μου. Αυτό είναι όμως το κόστος. Είναι επιλογή. Δεν είναι εύκολο, αλλά από την άλλη έχουμε τόσο ωραία σχέση οι δυο μας, που της λέω ότι δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα».

Φοβάται ότι με την πάροδο του χρόνου, θα αλλάξει η εικόνα της;


«Είναι λογικό. Δεν μπορείς να είσαι το ίδιο. Χάνεται η φρεσκάδα (…) Με ανησυχεί το ότι θα πάψω να είμαι επιθυμητή. Με ενοχλεί».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...