Με το νέο CR-Z η Honda συνδυάζει τη σπορτίφ παράδοση της με το οικολογικό μέλλον, όπως διαβάσαμε στις σελίδες του περιοδικού ΄Playboy΄.
Όταν βρέθηκα πίσω από το τιμόνι ίου καινούριου CR-Z, ένιωσα πως η Honda βρίσκει πάλι το δρόμο της φτιάχνοντας ένα μικρό σπορ κουπέ αυτοκίνητο, το οποίο, όντας υβριδικό, συμβαδίζει με το πνεύμα της εποχής για καθαρότερα αυτοκίνητα.
Οι σχεδιαστές έδωσαν μεγάλη έμφαση στην εμφάνιση, αλλά και στην αεροδυναμική, που παίζει καθοριστικό ρόλο τόσο στις επιδόσεις όσο και στη χαμηλή κατανάλωση καυσίμων. Οι διαστάσεις είναι συμπαγείς, ενώ τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι ελαφριά και ανακυκλώσιμα. Στο σαλόνι του CR-Z διαπίστωσα ότι στη Honda κατάφεραν να συγκεντρώσουν όλες τις απαραίτητες λειτουργίες γύρω από τον οδηγό, ώστε να μην αποσπάται η προσοχή του. Το πάνω τμήμα του ταμπλό περιλαμβάνει όλα τα χειριστήρια και τα όργανα και έχει κατασκευαστεί από ένα νέο χυτό μαύρο πλαστικό, το οποίο για πρώτη φορά χρησιμοποιείται σε ταμπλό της Honda και το οποίο προσφέρει μια απαλή, ευχάριστη αίσθηση αφής.
Βέβαια, όσοι αγοράζουν ένα αυτοκίνητο με τα χαρακτηριστικά του CR-Z, πέραν όλων των άλλων, ενδιαφέρονται για το ταμπεραμέντο του στο δρόμο. Γι’ αυτό φροντίζει ένας τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας 1,5 λ., με απόδοση 113 ίππους στις 6.000 σ.α.λ., καθώς και ένας ηλεκτροκινητήρας, απόδοσης 13,4 ίππων. Αυτές οι κινητήριες μονάδες επιταχύνουν το αυτοκίνητο από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 9,7 δευτερόλεπτα και συνδυάζονται με 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων. To CR-Ζ μπορεί να μην είναι τόσο παιχνιδιάρικο όσο το CR-X, σίγουρα όμως αποτελεί τον πρωτοπόρο για όσα πρόκειται να δούμε στο χώρο της αυτοκίνησης στο άμεσο μέλλον.
Όταν βρέθηκα πίσω από το τιμόνι ίου καινούριου CR-Z, ένιωσα πως η Honda βρίσκει πάλι το δρόμο της φτιάχνοντας ένα μικρό σπορ κουπέ αυτοκίνητο, το οποίο, όντας υβριδικό, συμβαδίζει με το πνεύμα της εποχής για καθαρότερα αυτοκίνητα.
Οι σχεδιαστές έδωσαν μεγάλη έμφαση στην εμφάνιση, αλλά και στην αεροδυναμική, που παίζει καθοριστικό ρόλο τόσο στις επιδόσεις όσο και στη χαμηλή κατανάλωση καυσίμων. Οι διαστάσεις είναι συμπαγείς, ενώ τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι ελαφριά και ανακυκλώσιμα. Στο σαλόνι του CR-Z διαπίστωσα ότι στη Honda κατάφεραν να συγκεντρώσουν όλες τις απαραίτητες λειτουργίες γύρω από τον οδηγό, ώστε να μην αποσπάται η προσοχή του. Το πάνω τμήμα του ταμπλό περιλαμβάνει όλα τα χειριστήρια και τα όργανα και έχει κατασκευαστεί από ένα νέο χυτό μαύρο πλαστικό, το οποίο για πρώτη φορά χρησιμοποιείται σε ταμπλό της Honda και το οποίο προσφέρει μια απαλή, ευχάριστη αίσθηση αφής.
Βέβαια, όσοι αγοράζουν ένα αυτοκίνητο με τα χαρακτηριστικά του CR-Z, πέραν όλων των άλλων, ενδιαφέρονται για το ταμπεραμέντο του στο δρόμο. Γι’ αυτό φροντίζει ένας τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας 1,5 λ., με απόδοση 113 ίππους στις 6.000 σ.α.λ., καθώς και ένας ηλεκτροκινητήρας, απόδοσης 13,4 ίππων. Αυτές οι κινητήριες μονάδες επιταχύνουν το αυτοκίνητο από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 9,7 δευτερόλεπτα και συνδυάζονται με 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων. To CR-Ζ μπορεί να μην είναι τόσο παιχνιδιάρικο όσο το CR-X, σίγουρα όμως αποτελεί τον πρωτοπόρο για όσα πρόκειται να δούμε στο χώρο της αυτοκίνησης στο άμεσο μέλλον.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου