O Γερμανός πρωταθλητής συνεχίζει στον ίδιο ρυθμό χωρίς αντίπαλο. Σήμερα στη Σαγκάη δεν απειλήθηκε σε κανένα σημείο της ημέρας και όποτα επιχείρησε να σημειώσει επίδοση τα χρονόμετρα πρασίνιζαν.
Στην πρώτη περίοδο ο Φέτελ ήταν ο μόνος που έσπασε το φράγμα του 1:39 ενώ είναι χαρακτηριστική η διαφορά με τα υπόλοιπα μονοθέσια πλην του teammate του Μαρκ Γουέμπερ. Βέβαια δεν μπορεί να ξέρει κανείς το φορτίο καυσίμου του κάθε μονοθεσίου.
Στα αξιοσημείωτα το πρόβλημα υπερθέρμανσης που αντιμετώπισε ο Μπάτον με το σύστημα KERS της McLaren αλλά και η έξοδος του Νικ Χάιντφελτ μισή ώρα πριν το τέλος των πρώτων 90 λεπτών. Ο Γερμανός πάτησε άτσαλα στο κερμπ στη στροφή 10 έχασε τον έλεγχο της Renault και βγαίνοντας κατέστρεψε το εμπρός μέρος με αποτέλεσμα να μην μπορέσει να συνεχίσει την προσπάθεια στο πρώτο μέρος.
Οι Ferrari επιχείρησαν αεροδυναμικές δοκιμές με τον Αλόνσο να εμφανίζεται πρώτη φορά 20 λεπτά πριν το τέλος χρησιμοποιώντας ορατή μπογιά αεροπορικού τύπου στην εμπρός αεροτομή η οποία είναι καινούργια.
Η ορατότητα στην πρώτη περίοδο ήταν περιορισμένη λόγω αιθαλομίχλης από τα παρακείμενα εργοστάσια.
Στη δεύτερη περίοδο ο Φέτελ κατέβασε άλλο ένα δευτερόλεπτο ακολουθούμενος κατά πόδας από τέσσερα μονοθέσια με κινητήρα Mercedes. Τα δυο McLaren και τα δυο Mercedes.
Στα αξιοσημείωτα της περιόδου ο περιορισμένος χρόνος στην πίστα για τον Αλόνσο καθότι η F 150 είχε μια διαρροή στα υδραυλικά και όταν ο Ισπανός βγήκε να δοκιμάσει τα μαλακά ελαστικά της Pirelli δε δούλευε το KERS.
Η αλήθεια είναι πάντως ότι βρήκε κάτι αισιόδοξο στο ζέσταμα των ελαστικών: «Νομίζω ότι εδώ τα πάμε καλύτερα απ’ ότι στην Αυστραλία και στη Μαλαισία. Έχουμε βρει τρόπο να φέρουμε γρήγορα σε θερμοκρασία λειτουργίας τη σκληρή γόμα οπότε αυτό θα μας βοηθήσει και στις δοκιμές και στον αγώνα».
Ο Αλόνσο δεν παραιτείται εύκολα ούτε διαγράφει την πιθανότητα νίκης: «Ποιος το ξέρει. Αυτή είναι η F1. Είναι απρόβλεπτο σπορ όπου όλα μπορεί να συμβούν. Για να είμαι ειλικρινής υπάρχουν κάποιοι οδηγοί με περισσότερες πιθανότητες από μένα καθώς η Red Bull είναι πιο γρήγορη» κατέληξε ο Ισπανός πρωταθλητής.
Ο Χάιντφελτ συνέχισε να αντιμετωπίζει προβλήματα και στη δεύτερη περίοδο όπου χτύπησε στη μπαριέρα σπάζοντας την εμπρός αεροτομή. Με περιπέτεια έφτασε στα πιτ και βγήκε ξανά στην πίστα στα τελευταία 25 λεπτά.
Οι κατατακτήριες δοκιμές είναι προγραμματισμένες αύριο 09:00 με 10:00 ώρα Ελλάδος.
Ο Alpha θα δείξει τα καλύτερα στιγμιότυπα των δοκιμών την Κυριακή το πρωί στις 08:30. Αμέσως μετά θα ξεκινήσει το F1 Countdown που θα μας φέρει στην εκκίνηση του αγώνα στις 10 το πρωί.
Συνολικά οι σημερινοί χρόνοι των δυο περιόδων ελεύθερων δοκιμών ήταν:
Πρώτη περίοδος
Στην πρώτη περίοδο ο Φέτελ ήταν ο μόνος που έσπασε το φράγμα του 1:39 ενώ είναι χαρακτηριστική η διαφορά με τα υπόλοιπα μονοθέσια πλην του teammate του Μαρκ Γουέμπερ. Βέβαια δεν μπορεί να ξέρει κανείς το φορτίο καυσίμου του κάθε μονοθεσίου.
Στα αξιοσημείωτα το πρόβλημα υπερθέρμανσης που αντιμετώπισε ο Μπάτον με το σύστημα KERS της McLaren αλλά και η έξοδος του Νικ Χάιντφελτ μισή ώρα πριν το τέλος των πρώτων 90 λεπτών. Ο Γερμανός πάτησε άτσαλα στο κερμπ στη στροφή 10 έχασε τον έλεγχο της Renault και βγαίνοντας κατέστρεψε το εμπρός μέρος με αποτέλεσμα να μην μπορέσει να συνεχίσει την προσπάθεια στο πρώτο μέρος.
Οι Ferrari επιχείρησαν αεροδυναμικές δοκιμές με τον Αλόνσο να εμφανίζεται πρώτη φορά 20 λεπτά πριν το τέλος χρησιμοποιώντας ορατή μπογιά αεροπορικού τύπου στην εμπρός αεροτομή η οποία είναι καινούργια.
Η ορατότητα στην πρώτη περίοδο ήταν περιορισμένη λόγω αιθαλομίχλης από τα παρακείμενα εργοστάσια.
Στη δεύτερη περίοδο ο Φέτελ κατέβασε άλλο ένα δευτερόλεπτο ακολουθούμενος κατά πόδας από τέσσερα μονοθέσια με κινητήρα Mercedes. Τα δυο McLaren και τα δυο Mercedes.
Στα αξιοσημείωτα της περιόδου ο περιορισμένος χρόνος στην πίστα για τον Αλόνσο καθότι η F 150 είχε μια διαρροή στα υδραυλικά και όταν ο Ισπανός βγήκε να δοκιμάσει τα μαλακά ελαστικά της Pirelli δε δούλευε το KERS.
Η αλήθεια είναι πάντως ότι βρήκε κάτι αισιόδοξο στο ζέσταμα των ελαστικών: «Νομίζω ότι εδώ τα πάμε καλύτερα απ’ ότι στην Αυστραλία και στη Μαλαισία. Έχουμε βρει τρόπο να φέρουμε γρήγορα σε θερμοκρασία λειτουργίας τη σκληρή γόμα οπότε αυτό θα μας βοηθήσει και στις δοκιμές και στον αγώνα».
Ο Αλόνσο δεν παραιτείται εύκολα ούτε διαγράφει την πιθανότητα νίκης: «Ποιος το ξέρει. Αυτή είναι η F1. Είναι απρόβλεπτο σπορ όπου όλα μπορεί να συμβούν. Για να είμαι ειλικρινής υπάρχουν κάποιοι οδηγοί με περισσότερες πιθανότητες από μένα καθώς η Red Bull είναι πιο γρήγορη» κατέληξε ο Ισπανός πρωταθλητής.
Ο Χάιντφελτ συνέχισε να αντιμετωπίζει προβλήματα και στη δεύτερη περίοδο όπου χτύπησε στη μπαριέρα σπάζοντας την εμπρός αεροτομή. Με περιπέτεια έφτασε στα πιτ και βγήκε ξανά στην πίστα στα τελευταία 25 λεπτά.
Οι κατατακτήριες δοκιμές είναι προγραμματισμένες αύριο 09:00 με 10:00 ώρα Ελλάδος.
Ο Alpha θα δείξει τα καλύτερα στιγμιότυπα των δοκιμών την Κυριακή το πρωί στις 08:30. Αμέσως μετά θα ξεκινήσει το F1 Countdown που θα μας φέρει στην εκκίνηση του αγώνα στις 10 το πρωί.
Συνολικά οι σημερινοί χρόνοι των δυο περιόδων ελεύθερων δοκιμών ήταν:
Πρώτη περίοδος
Θέση Οδηγός Ομάδα Χρόνος Διαφορά Γύροι |
1. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1m38.739s 23 |
2. Mark Webber Red Bull-Renault 1m39.354s + 0.615 27 |
3. Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1m40.845s + 2.106 21 |
4. Jenson Button McLaren-Mercedes 1m40.940s + 2.201 22 |
5. Nick Heidfeld Renault 1m40.987s + 2.248 5 |
6. Felipe Massa Ferrari 1m41.046s + 2.307 25 |
7. Sergio Perez Sauber-Ferrari 1m41.189s + 2.450 20 |
8. Pastor Maldonado Williams-Cosworth 1m41.222s + 2.483 20 |
9. Vitaly Petrov Renault 1m41.231s + 2.492 16 |
10. Sebastien Buemi Toro Rosso-Ferrari 1m41.328s + 2.589 21 |
11. Nico Rosberg Mercedes 1m41.361s + 2.622 23 |
12. Fernando Alonso Ferrari 1m41.434s + 2.695 15 |
13. Nico Hulkenberg Force India-Mercedes 1m41.494s + 2.755 20 |
14. Heikki Kovalainen Lotus-Renault 1m41.579s + 2.840 13 |
15. Paul di Resta Force India-Mercedes 1m41.610s + 2.871 18 |
16. Daniel Ricciardo Toro Rosso-Ferrari 1m41.752s + 3.013 20 |
17. Rubens Barrichello Williams-Cosworth 1m41.939s + 3.200 25 |
18. Michael Schumacher Mercedes 1m42.301s + 3.562 23 |
19. Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1m43.792s + 5.053 20 |
20. Jerome D'Ambrosio Virgin-Cosworth 1m44.089s + 5.350 20 |
21. Tonio Liuzzi HRT-Cosworth 1m44.359s + 5.620 18 |
22. Timo Glock Virgin-Cosworth 1m44.438s + 5.699 11 |
23. Luiz Razia Lotus-Renault 1m44.542s + 5.803 9 |
24. Narain Karthikeyan HRT-Cosworth 1m45.019s + 6.280 23 |
Δεύτερη περίοδος
Θέση Οδηγός Ομάδα Χρόνος Διαφορά Γύροι |
1. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1m37.688s 34 |
2. Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1m37.854s + 0.166 22 |
3. Jenson Button McLaren-Mercedes 1m37.935s + 0.247 31 |
4. Nico Rosberg Mercedes 1m37.943s + 0.255 34 |
5. Michael Schumacher Mercedes 1m38.105s + 0.417 29 |
6. Felipe Massa Ferrari 1m38.507s + 0.819 36 |
7. Adrian Sutil Force India-Mercedes 1m38.735s + 1.047 35 |
8. Nick Heidfeld Renault 1m38.805s + 1.117 26 |
9. Vitaly Petrov Renault 1m38.859s + 1.171 31 |
10. Mark Webber Red Bull-Renault 1m39.327s + 1.639 33 |
11. Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1m39.538s + 1.850 33 |
12. Pastor Maldonado Williams-Cosworth 1m39.667s + 1.979 37 |
13. Sebastien Buemi Toro Rosso-Ferrari 1m39.771s + 2.083 18 |
14. Fernando Alonso Ferrari 1m39.779s + 2.091 17 |
15. Jaime Alguersuari Toro Rosso-Ferrari 1m39.828s + 2.140 25 |
16. Rubens Barrichello Williams-Cosworth 1m39.925s + 2.237 32 |
17. Sergio Perez Sauber-Ferrari 1m39.953s + 2.265 30 |
18. Heikki Kovalainen Lotus-Renault 1m40.476s + 2.788 30 |
19. Jarno Trulli Lotus-Renault 1m41.482s + 3.794 32 |
20. Narain Karthikeyan HRT-Cosworth 1m42.902s + 5.214 25 |
21. Tonio Liuzzi HRT-Cosworth 1m43.850s + 6.162 3 |
22. Jerome D'Ambrosio Virgin-Cosworth 1m44.008s + 6.320 35 |
23. Timo Glock Virgin-Cosworth 1m44.747s + 7.059 12 |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου