Η οργάνωση αυτή ιδρύθηκε από τον Αμερικανό Lafayette Ron Hubbard (1911-1986). Ονομάζεται και "Εκκλησία της Σαηεντόλοτζυ". Στη χώρα μας υπάρχει το "Κέντρο Εφηρμοσμένης Φιλοσοφίας Ελλάδος", (ΚΕΦΕ) το "Φιλοσοφικό Κέντρο Αθηνά" και άλλες οργανώσεις πού συμπλέκονται με την σαηεντόλοτζυ, όπως Narconon, Citizens Commission on Human Rights κ.α.
1. Γενικές Εννοιες
Βασικοί όροι της κίνησης είναι Scientology και Dianetik. Η ίδια ερμηνεύει τους όρους αυτούς: Scientology είναι ο όρος που προσδιορίζει μια "επιστήμη", "φιλοσοφία", "θρησκεία". Είναι κατασκεύασμα του ιδρυτή της κίνησης και προέρχεται από το λατινικό scio, δηλαδή γνωρίζω και το ελληνικό "λόγος". Στο βιβλίο του L.R.Hubbard, "Το εγχειρίδιο για τον επίτιμο κληρικό", αναφέρεται ο όρος Scientology σαν "εφηρμοσμένη θρησκευτική φιλοσοφία ή διδασκαλία για το πνευματικό ον και η προώθηση του πνευματικού όντος στις σχέσεις του με τον εαυτό του, με το σύμπαν και με τα λοιπά όντα" (L.Ron Hubbard, Das Handbuch fϋr den ehrenamtlichen Geistlichen, New Εra Publications, Kopenhagen 1983). Πρόκειται δηλαδή για μια "Θρησκεία" ή "φιλοσοφία" αυτοεξέλιξης του ανθρώπου.
Η κίνηση χρησιμοποιεί και τους όρους Thetan και Clear. Θήταν, από το ελληνικό γράμμα Θήτα, σημαίνει κατά τον Hubbard "την πηγή της ζωής και την ίδια τη ζωή", αλλά και τη "ζώσα μονάδα". Clear είναι "ένας Θήταν που μπορεί να είναι αιτία ενσυνείδητα και κατά βούληση υπεράνω διανοητικής μάζας, ενέργειας, χώρου και χρόνου, όσον αφορά το πρώτο Δυναμικό (επιβίωση του εγώ)" (Λ. Ρόν Χάμπαρτ, Σαηεντολογία- Τα βασικά στοιχεία της σκέψης, αρχική μετάφραση Δ. Ι. Χρόνη, αναθεωρημένη Γ. Σ. Καραμπάγια, 1980 σ. 194). Αυτό σημαίνει πως στόχος της κίνησης είναι η κατασκευή του υπερανθρώπου!
Ο "υπεράνθρωπος" βρίσκεται κατά την Scientology μέσα στον άνθρωπο και μπορεί να "ελευθερωθεί" με την τεχνική της κίνησης, τη λεγόμενη Dianetik. Στο "Εγχειρίδιο για τον επίτιμο κληρικό" αναφέρεται για την Dianetik: "Είναι η τεχνολογία της απελευθέρωσης του πνευματικού όντος", "η διδασκαλία για το πνευματικό ον στις σχέσεις του με το σώμα και η προώθηση του όντος σ' αυτές τις σχέσεις".
Η κίνηση χρησιμοποιεί ατελείωτη σειρά σεμιναρίων, με σκοπό να "απελευθερώσει" τον "υπεράνθρωπο" μέσα στον άνθρωπο και να κάνει ολόκληρο τον κόσμο Clear, εγκαινιάζοντας μια "Νέα Εποχή". Έτσι ο άνθρωπος θα αποκτήσει απεριόριστη δύναμη: "Φαντάσου τον εαυτό σου σαν να μπορείς να έχεις όλη την υφήλιο στην αγκαλιά σου, στην πραγματικότητα την αγκαλιάζεις με θήταν-χέρια" (Source τ.65, σ.9).
Σε κείμενο με τίτλο "Η γέφυρα προς ένα Νέο Κοσμο" ο L. R. Hubbard προτρέπει: "Μάθε τον εαυτό σου, το τι θα κάνεις, πού μπορείς να φθάσεις, ποιές είναι οι ικανότητές σου. Υπάρχει μια μυστικιστική γνώση ότι υφίσταται ένα χάσμα μεταξύ της ύπαρξης αυτού του κόσμου και ενός υψηλότερου πεδίου ύπαρξης. Πολλοί άνθρωποι, προσπαθώντας να περάσονν το χάσμα, έπεσαν στην άβυσσο. Εμείς κτίσαμε τη γέφυρα που ενώνει αυτά τα δύο επίπεδα. Και είναι δύο oι δρόμοι που οδηγούν σ'αυτά στο χάρτη. Στη δεξιά πλευρά υπάρχονν τα βήματα που ονομάζονται καταστάσεις Αλλαγής ή Απελευθέρωσης. Πάνω από αυτή υπάρχει η κατάσταση που ονομάζεται Καθαρή. Μετά την Καθαρή υπάρχει η κατάσταση ΟΤ (Ενεργός Θήταν). Σ' αυτή την κατάσταση ένα άτομο μπορεί να λειτουργεί εντελώς ανεξάρτητα από το σώμα του, είτε έχει σώμα είτε όχι. Ενας ΟΤ είναι τώρα ο Εαυτός του. Δεν είναι εξηρτημένος από το σύμπαν που βρίσκεται γύρω του!" (L. R. Hubbard, 1965 LRH, USA 5858).
2. Η "συνταγή"
Στο περιοδικό Advance (τ. 94, σ. 1) η κίνηση υποστηρίζει πως οι Σαηεντολόγοι σαν ομάδα μπορούν ν' αντιμετωπίσονν την "κατάσταση Γη" και να κατορθώσουν να δημιουργήσουν ένα Καθαρό Πλανήτη και ένα Νέο Πολιτισμό. Πλησίασε και θα δεις, λέγει ο Hubbard. Όταν κάποιος αρχίσει ν' ανέρχεται, δεν επιθυμεί πια να σταματήσει. Η οσμή της ελευθερίας και η απόλυτη αλήθεια είναι πολύ δυνατή. Σήμερα τα έχουμε όλα αυτά με τη Σαηεντόλοτζυ (Advance τ. 94, σ. 3).
Η κίνηση αυτή υποστηρίζει πως βρήκε το μυστικό του ανθρώπου και του σύμπαντος και κηρύττει τη διδαχή της ως θρησκευτική αλήθεια. Αυτό φαίνεται και από το χώρο στον οποίο κινείται. Έτσι σε διαφημιστικό φυλλάδιο με τίτλο The Time Track of Theta αναφέρει:
"Τι συνέβη ; ...Πώς γίναμε άνθρωποι;......Πώς καταλήξαμε στον πλανήτη Γη;" "Βρισκόμαστε σ' αυτή τη γη όχι ως φυλή ανθρώπων που προερχόμαστε από την εξέλιξη, αλλά ως φυλή που πηγαίνει πίσω στα βάθη αυτού του γαλαξία".
Αυτά αποδεικνύουν πως η Scientology εγείρει απόλυτη απαίτηση στην κοινωνία, την οποία θεμελιώνει στη "θρησκευτική αλήθεια". Oι "υπεράνθρωποι" της "νέας φυλής", που κατασκευάζει η Scientology αναμένεται να μεταβάλλουν την τύχη του πλανήτη μας και να εξασφαλίσονν την επιβολή ενός νέου πολιτισμού, που θα λειτουργεί χωρίς κανένα πρόβλημα.
Για την κίνηση, καμμία θρησκεία δεν μπόρεσε να δώσει απάντηση στα ερωτήματα: Ποιός είμαι; Από πού έρχομαι; Τι είναι θάνατος; Υπάρχει μέλλουσα ζωή; "Στη Σαηεντόλοτζυ έχουμε τις απαντήσεις και για πρώτη φορά σε ολους τους αιώνες oι απαντήσεις μας είναι η αλήθεια. Εμείς αποδεικνύουμε ότι ο άνθρωπος είναι αθάνατος, είναι πνεύμα. Μια καινούργια μέρα ξημερώνει για την Ανθρωπότητα, πέρα από τα πιο τρελλά όνειρα. Οι καταπιεστές, oι πολεμοκάπηλοι, oι τύραννοι και η Γκεστάπο τελείωσαν. Το μόνο που μπορούν να κάνουν με ένα ΟΤ (Operating Thetan) είναι να τον κάνονν να γελάσει". "Είναι κανείς πράγματι τυχερός, που ένα τελείως ελεύθερο άτομο είναι ηθικό και καλό πάνω από την αντίληψή τους, γιατί oι δυνάμεις του είναι απεριόριστες. Είναι πολύ αργά για οποιονδήποτε να νομίσει πως μπορεί να σταματήσει τη Σαηεντολογία. Τα άστρα και ο πλανήτης είναι δικά μας, ευχαριστώ το Θεό και τίποτα δεν θάναι πια το ίδιο (The Auditor,τ. 232, σ. 2).
Στην εφημερίδα της κίνησης, Scientoloy Today (2/15.1.1988, σ. 5-7) αναφέρεται πως oι σαηεντολόγοι βρίσκονται στη Γαλλία στην πρωτοπορία του αγώνα για θρησκευτική ελευθερία και για τα ανθρώπινα δικαιώματα σ' όλο τον κόσμο. Όμως αυτό δεν ανταποκρίνεται στην πραγματική εικόνα της κίνησης.
Για ν' αποκτήσει κανείς την πολυπόθητη "απεριόριστη ελευθερία", πρέπει να βαδίσει σε μια "εκκαθαριστική πορεία", όπως είναι ο χαρακτηριστικός τίτλος σεμιναρίου. Σκοπός του σεμιναρίον είναι η εξουδετέρωση της "αντιδραστικής διάνοιας" του ανθρώπου και η τελειωτική νίκη του (The Auditor 246, σ. 7). Κάθε τι που δεν συμφωνεί με την ιδεολογία και τους σκοπούς της κίνησης είναι ασφαλώς αποτέλεσμα της "αντιδραστικής διάνοιας" και πρέπει να καταπολεμηθεί. Ο L. R. Hubbard λέγει πως για να οριοθετήσει το δρόμο, "χρειάσθηκε το ένα τρίτο της ζωής του και είναι ένας δρόμος που οδηγεί έξω από τη μιζέρια, τη δυστυχία και το σκοτάδι. Γι' αυτό, αν δείτε ανθρώπους που προσπαθούν να τραβήξουν άλλους "έξω από την οδό", μην αφήνετε την ομάδα σας κάτω. Με ό,τιδήποτε μέσο κρατήστε τους "στην οδό" και θα ελευθερωθούν αν δεν το κάνετε δεν θα μείνουν" (Teck News 62/Αύγουστος 1989, σ. 1-2).
Για την κίνηση, καμμία θρησκεία δεν μπόρεσε να δώσει απάντηση στα ερωτήματα: Ποιός είμαι; Από πού έρχομαι; Τι είναι θάνατος; Υπάρχει μέλλουσα ζωή; "Στη Σαηεντόλοτζυ έχουμε τις απαντήσεις και για πρώτη φορά σε ολους τους αιώνες oι απαντήσεις μας είναι η αλήθεια. Εμείς αποδεικνύουμε ότι ο άνθρωπος είναι αθάνατος, είναι πνεύμα. Μια καινούργια μέρα ξημερώνει για την Ανθρωπότητα, πέρα από τα πιο τρελλά όνειρα. Οι καταπιεστές, oι πολεμοκάπηλοι, oι τύραννοι και η Γκεστάπο τελείωσαν. Το μόνο που μπορούν να κάνουν με ένα ΟΤ (Operating Thetan) είναι να τον κάνονν να γελάσει". "Είναι κανείς πράγματι τυχερός, που ένα τελείως ελεύθερο άτομο είναι ηθικό και καλό πάνω από την αντίληψή τους, γιατί oι δυνάμεις του είναι απεριόριστες. Είναι πολύ αργά για οποιονδήποτε να νομίσει πως μπορεί να σταματήσει τη Σαηεντολογία. Τα άστρα και ο πλανήτης είναι δικά μας, ευχαριστώ το Θεό και τίποτα δεν θάναι πια το ίδιο (The Auditor,τ. 232, σ. 2).
Στην εφημερίδα της κίνησης, Scientoloy Today (2/15.1.1988, σ. 5-7) αναφέρεται πως oι σαηεντολόγοι βρίσκονται στη Γαλλία στην πρωτοπορία του αγώνα για θρησκευτική ελευθερία και για τα ανθρώπινα δικαιώματα σ' όλο τον κόσμο. Όμως αυτό δεν ανταποκρίνεται στην πραγματική εικόνα της κίνησης.
Για ν' αποκτήσει κανείς την πολυπόθητη "απεριόριστη ελευθερία", πρέπει να βαδίσει σε μια "εκκαθαριστική πορεία", όπως είναι ο χαρακτηριστικός τίτλος σεμιναρίου. Σκοπός του σεμιναρίον είναι η εξουδετέρωση της "αντιδραστικής διάνοιας" του ανθρώπου και η τελειωτική νίκη του (The Auditor 246, σ. 7). Κάθε τι που δεν συμφωνεί με την ιδεολογία και τους σκοπούς της κίνησης είναι ασφαλώς αποτέλεσμα της "αντιδραστικής διάνοιας" και πρέπει να καταπολεμηθεί. Ο L. R. Hubbard λέγει πως για να οριοθετήσει το δρόμο, "χρειάσθηκε το ένα τρίτο της ζωής του και είναι ένας δρόμος που οδηγεί έξω από τη μιζέρια, τη δυστυχία και το σκοτάδι. Γι' αυτό, αν δείτε ανθρώπους που προσπαθούν να τραβήξουν άλλους "έξω από την οδό", μην αφήνετε την ομάδα σας κάτω. Με ό,τιδήποτε μέσο κρατήστε τους "στην οδό" και θα ελευθερωθούν αν δεν το κάνετε δεν θα μείνουν" (Teck News 62/Αύγουστος 1989, σ. 1-2).
Για τον "άγιο σκοπό η ομάδα αυτή δεν Θα δίσταζε να χρησιμοποιήσει οποιοδήποτε μέσο. Κατά τον F.W. Haack η κίνηση ενεπλάκη σε παράνομες δραστηριότητες μέσω τών οργανώσεών της και του Staff Member. Ο L. R. Hubbard παραγγέλει: Το να είσαι ικανός να ελέγχεις έναν άνθρωπο, σε κάνει ικανό να ελέγχεις πολλούς, και κανείς δεν θα μπορούσε να είναι ένας επαγγελματίας σαηεντολοyος σε κανένα από τα επίπεδα, εκτός εάν μπορεί να ελέγχει ένα άλλο άτομο (The Auditor, τ. 234, σ. 2).
3. Η πολιτική απαίτηση
Θεωρούμε ότι η οργάνωση αυτή είναι η πλέον επιθετική και η πιο επικίνδυνη. Γι' αυτό θα αναλύσουμε διεξοδικότερα τις πολιτικές της βλέψεις. Κατ' αρχήν πρέπει να αναφερθούμε στην πολιτική συνέπεια της διδαχής του L. R. Hubbard.
Στο "ευαγγέλιο" της κίνησης, "Dianetik - H μοντέρνα επιστήμη της πνευματικής υγείας" (Breieich 1990, σ. 20) αναφέρεται:
"Διάφορες περιοχές της εκπαίδευσης, της κοινωνιολογίας, της πολιτικής, του στρατού και άλλων γνωστικών περιοχών για τους ανθρώπους εμπλουτίζονται με την Dianetik". "Υπάρχει η πολιτική διανοητική, που περιλαμβάνει την ομαδική δραστηριότητα και την οργάνωση, με σκοπό να διαπιστώσει τις αισιόδοξες προϋποθέσεις και διαδικασίες για την διοίκηση ομάδων και για την μεταξύ τους σχέση" (σ. 195).
Η οργάνωση θεωρεί ιδιαίτερο μέλημά της την παροχή οδηγιών για απόκτηση πολιτικής δύναμης: Στο HCO - Bulletin της 10.6.1966, σ. 2 (επανεκδόθηκε στις 12.4.1983) υπογραμμίζεται:
"Ο διευθυντής μιας εταιρείας που δεν κατέχει κανένα πιστοποιητικό σαηεντολογίας, μια μέρα θα αποτύχει. Και ο αρχηγός της Κυβέρνησης μιας χώρας θα καταστραφεί αν δεν είναι οικείος με την σαηεντόλοτζυ από εχαγγελματική σκοπιά. Η οργάνωση εργάζεται για τη διάβρωση των ποικίλων φορέων της κοινωνικής, οικονομικής και πολιτικής ζωής: "Κυρίεψε, άσχετα με ποιόν τρόπο, τις θέσεις-κλειδιά, τη θέση της προέδρου της γυναικείας οργάνωσης, του προσωπάρχη μιας επιχείρησης, του διευθυντού μιας καλής ορχήστρας, της γραμματέως του διευθυντού ενός σννδικάτου-οποιαδήποτε θέση κλειδί........
Μερικοί από εμάς θα διατηρήσουν κέντρα για να σας προμηθεύσουν με τις ανάλογες υπηρεσίες και θα σας προμηθεύσουν με βιβλία και εφόδια. Και όλοι oι άλλοι από μας θα έπρεπε καλύτερα να αναλάβουν μια εισβολή σε κάθε περιοχή δράσεως που υπάρχει και μάλιστα σε ένα υψηλό επίπεδο και να κάνουν αισθητή την επιρροή μας στις γραμμές επικοινωνίας του κόσμου" (σ. 3 εξ.).
Κατά το HCO-Bulletin (της 23.6.1960) "μία ομάδα πληθυσμού κλονίζεται και δημιουργεί η ίδια με τον εαυτόν της δυσκολίες. Ανακαλύψτε τις ηγετικές της προσωπικότητες, αποκτήστε ένα πληρωμένο πόστο ως γραμματέας ή Διευθυντής επιτελείου κοντά στον αρχηγό αυτής της ομάδας του πληθυσμού και κάντε τους Auditing κατά ένα οποιοδήποτε τρόπο....
Ακόμη ένα άλλο παράδειγμα: Ενα έθνος ή ένα κράτος δεν λειτουργεί με βάση τις ικανότητες των υπουργών του, των κυβερνητών ή κάποιου άλλου ηγετικού προσωπικού. Είναι εύκολο σε μια τέτοια περιοχή να καταλάβει κανείς πόστα. Μην κουράζεστε να εκλεγείτε (με εκλογές). Αποκτείστε ένα πόστο ως συνεργάτης του Γραφείου ή ως φρουρός. Χρησιμοποιείστε κάθε ταλέντο που διαΘέτετε για να αποκτήσετε μια θέση πλησίον τέτοιων προσώπων, ετοιμαστείτε να εργασθείτε στην εν λόγω περιοχή, για να την κάνετε να λειτουργήσει καλλίτερα" (βλ. και: CDU-Bundesgeschaftsstelle, Scientology-Fakten und Argumente, 1992-CDU-Β). Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η καλλίτερη λειτουργία νοείται εδώ με βάση τις αρχές της σαηεντόλοτζυ. Το Guardian Office της "Εκκλησίας της Σαηεντόλοτζυ της Γερμανίας" απέστειλε ερωτηματολόγιο στους σαηεντολόγους, στο οποίο περιλαμβάνονταν μεταξύ άλλων:
"Πολιτικές διασυνδέσεις (αναφέρατε κατά πόσον είναι ενεργητικές / παθητικές και προσθέσατε λεπτομέρειες) : .......
Οικογενειακές και άλλες διασυνδέσεις με:........
ΜΜΕ (τύπος, τηλεόραση, ραδιοφωνο, συγγραφείς):.......
Κυβέρνηση/Πολιτική :......"
(Το ερωτηματολόγιο αυτό περιλαμβάνεται μεταξύ άλλων και στο σεμινάριο Mini-Kurs fur Pressekontakte= Μίνι- σεμινάριο για επαφές με τον τύπο, από 18.4.1980, βλ. και CDU-Β, σ. 68).
Συμμορίες
Το 1976, μέσω ενός άρθρου εφημερίδος, γνωστοποιήθηκε μια στρατηγική της Scientology για την διάβρωση "όλων των σχετικών με την πολιτική ομάδων", oι οποίες ήσαν σ' αυτή προσιτές. Η εφημερίδα Clearwater Sun, που εκδίδεται στον τόπο του Διεθνούς Εκπαιδευτικού Κέντρου της Σαηεντόλοτζυ αναφέρει σε άρθρο της 23.3.1976 για τις ονομαζόμενες "Gung- Ηο-Ομάδες" (συμμορίες):
"Η αναφορά σε πολιτική επιρροή και έλεγχο μέσω Gung-Ηο-Ομάδων, αποδεικνύεται από ντοκουμέντα που βρίσκονται στην κατοχή της
Clearwater Sun. Ένα ντοκουμέντο που χαρακτηρίζεται ως εμπιστευτικό, περιέχει κείμενο μιας προσφώνησης του Roy McCann από 23 Αυγούστου 1969, διευθυντή της πρώτης συμμορίας (Gung-Ηο-Ομάδα). Περιγράφει την ομάδα ως σπουδαίο, αλλά καλυμμένο πολιτικό βραχίονα της σαηεντόλοτζυ.......
Ο λόγος του McCann σε υποψήφιους σαηεντολόγους ομολογεί την πολιτική φύση και τους πολιτικούς σκοπούς των "Gung-Ηο-Ομάδων".
"Gung-Ηο-Ομάδες είναι η πρώτη προσπάθεια της σαηεντόλοτζυ να εγκαταστήσει μια παγκόσμια Κυβέρνηση", αναφέρει. Αποτελούν ένα στήριγμα για την κοινοτητα, που τελικά θα αναλάβουμε να τη διοικήσουμε. Αυτό που γίνεται στις Gung-Ηο-Ομάδες θα επηρεάσει την άποψη της κοινότητας (Community) για τη σαηεντόλοτζυ" (βλ. και CDU-Β., σ. 69). "Η ομάδα Gung-Ηο οφείλει να λειτουργήσει ως συντονιστική ομάδα για προγράμματα τοπικών εντευκτηρίων (Klubs), πρόσθεσε ο διευθυντής της "πρώτης συμμορίας". Θα έπρεπε να αρχίσει "χαριτωμένα πράγματα" ως προγράμματα και "να τα διατυπώσει σε μία καλοστρωμένη γλώσσα, ώστε να ηχεί όπως μία καθαρή μορφή σπουδής".
Το κύριο πράγμα για την ομάδα, είπε ο McCann, είναι να δημιουργούμε εντύπωση ότι είναι πολύ μεγάλη και πολύ σπουδαία" (F. W. Haack, Scientology-Magie des 20 jahτhuderts, Muchen 1982, σ. 216-217. CDU- Β., σ. 70). Oι Gung-Ηο-Ομάδες αναφέρονται και στο Glossar που εκδόθηκε το 1980 στα Γερμανικά από το ASHO DK Publications Department (Δημοσιεύτηκε στο Handbuch fur den ehrenamtlichen Geistlichen. CDU-Β., σ. 70).
Κατευθυνόμενη πολιτική καμπάνια
Όταν η Σαηεντόλοτζυ αναφέρεται σε πολιτικές δραστηριότητες, τις οποίες προβάλλουν oι επικριτές της, ισχυρίζεται πως πρόκειται για ιδιωτικές δραστηριότητες. Όμως αυτό προβάλλεται προφανώς για να μη της ζητηθούν ευθύνες σε περίπτωση αξιοποίνων πράξεων (F. W. Haack, Scientology - Magie, σ. 245 εξ.).
Στο κείμενο της οργάνωσης με τίτλο "ΟΤ-Action-Committee, Hat για τους "Είμαι ένας σαηεντολόγος"-Σταυροφορία 1991" αποκαλύπτεται ότι στη δήθεν ατομική πολιτική επιρροή επί μέρους σαηεντολόγων, πρόκειται για κατευθυνόμενη καμπάνια της οργάνωσης.
Επί μέρους προγράμματα ρυθμίζουν την σύνταξη επιστολών αναγνωστών, τις σκόπιμες επισκέψεις σε φορείς αποφάσεων και τη διεξαγωγή μιας μεγάλης δραστηριότητας με τον τίτλο "Πρόγραμμα Βόννης" (Βοnn Projekt) και με την προσθήκη "Confidential".
Σε κάθε περίπτωση προβλέπεται προέλεγχος από αξιωματούχους της οργάνωσης. Για την τήρηση κάθε βήματος της διαδικασίας προβλέπονται πόντοι για την προσωπική στατιστική επιτυχίας του συμμετέχοντος (CDU-Β., σ. 69).
Ιδιαίτερη σημασία δίδεται στον συστηματικό επηρεασμό υπευθύνων προσώπων. Στο κείμενο "Pilot Projekt" αναφέρεται ότι oι σαηεντολόγοι είναι για τη δημοσιότητα ένα μεταβαλλόμενο - Demo Kit και περισσότερες από 50% όλων τών προκαταλήψεων εμφανίζονται τη στιγμή που ένας σαηεντολόγος βρίσκεται μπροστά τους και μιλάει με τους ανθρώπους. Ιδού ποιά βήματα εντέλλεται στη προκειμένη περίπτωση να κάνει ο σαηεντολόγος για τον επηρεασμό υψηλών προσώπων:
" 1. Πληροφορήσου από την Gisela Hockenjos ή από την Dominique Weyl (Div. 6) σε ποιό πρόσωπο πρέπει να γίνει επίσκεψη (1 πόντος).
2. Βρες τόσες πληροφορίες όσες είναι δυνατόν γι' αυτό το πρόσωπο, ώστε να έχεις περισσότερο σαφή εικόνα γι' αυτό.
3. Ανάπτυξε μια στρατηγική για την επίσκεψή σου μαζί με την Gisela ή την Dominique.
4. Προετοίμασε με πρόβες την επίσκεψή σου, αν είναι δυνατόν μαζί με την Gisela ή την Dominique, ώσπου να αίσθάνεσαι άνετα γι' αυτό
(2 πόντους).
5. Κανόνισε ένα ραντεβού με το πρόσωπο αυτό ή βρες πότε δέχεται επισκέψεις.
6. Κάνε επίσκεψη στο πρόσωπο ( 5 πόντους).
7. Αν το πρόσωπο μας βοηθήσει κατά οποιονδήποτε τρόπο, τότε λαμβάνεις 30 πόντους.
8. Επανάλαβε τα βήματα 1-7 (Hat fur die «Ich bin ein Scientologe». Kreuzzug 1991).
Στο κέντρο του ενδιαφέροντος τίθενται τα μέλη της Κυβερνήσεως και του Κοινοβουλίου. Με αφορμή την "Ακρόαση", (hearing) που οργανώθηκε στη Βόννη τον Οκτώβριο του 1991 από την "Επιτροπή για τη Γυναίκα και τη Νεότητα" της Ομοσπονδιακής Κυβέρνησης, στο "Pilot-Projekt" δίδονται oι οδηγίες:
"1. Λάβε από τη Sabine Titzel το αντίγραφο μιάς "έκκλησης" από την περιοχή σου για την Ακρόαση στη Βόννη και τον αριθμό τηλεφώνου (1 πόντος).
2. Γράψε μία επιστολή στο πρόσωπο αυτό στη Βόννη (διεύθυνση της έκκλησης, διηγήσου τη προσωπική σου ιστορία στη σαηεντόλοτζυ και τα πνευματικά σου οφέλη κ.λ.π.) (1 πόντος).
3. Φρόντισε να εγκριθεί η επιστολή από την Sabine και στείλε την (1 πόντος).
4. Περίμενε δύο ημέρες αφού έστειλες την επιστολή (1 πόντος).
5. Κάνε πρόβες για ένα τηλεφώνημα στη Βόννη (βλ. βήμα 6) με τον PRO του Αμβούργου ή τον PRO Γερμανίας, ώσπου να νοιώθεις άνετα σ' αυτό.
6. Τηλεφώνησε στο Γραφείο του Ομοσπονδιακού βουλευτή της περιφερείας σου και ρώτησε:
(α) αν έφθασε η επιστολή σου,
(β) πότε να είσαι εκεί για την Ακρόαση, γιατί oι εμπειρίες σου είναι βασικές για την Επιτροπή.
(γ) Τη στιγμή που θα λεχθεί πως δεν έχει προγραμματισθεί μια Ακρόαση για μέλη της σαηεντόλοτζυ, θύμωσε: "Τι είδους Ακρόαση είναι αυτή επιτέλους", είσαι πολίτης αυτού του Κράτους και αυτός είναι ο εκπρόσωπός σου κ.τ.λ., κ.τ.λ.
(δ) Αν επιτύχεις ώστε ο συνομιλητής σου να σε καλέσει επίσημα στην Ακρόαση (50 πόντους).
(ε) Παρακίνησε τουλάχιστον 3 άλλους OTs ή Clears της περιοχής σου ή της Γερμανίας να τηλεφωνήσουν στη Βόννη στον ίδιο αριθμό τηλεφώνου όπως εσύ. Πρέπει να ρωτήσουν κατά πόσο πράγματι προγραμματίζεται μία Ακρόαση χωρίς σαηεντολόγους ή εκπροσώπους των. Αν αυτό βεβαιωθεί, τότε να ακολουθηθεί η Διαδικασία γ' (5 πόντους).
(στ) Κατάφερε ώστε oι 3 OTs ή Clears να κερδίσονν αντίστοιχα 3 άλλους OTs ή Clears για το βήμα δ' (5 πόντους)" (Hat fur die "Ich bin ein Scientologe" (Kreuzug 1991).
Το μυστικό αυτό κείμενο δεν χρειάζεται ιδιαίτερο σχολιασμό. Αποδεικνύει τη λεπτομερή και "επιστημονική" μεθόδευση των μυστικών υπηρεσιών της Scientology για τον επηρεασμό πολιτικών προσώπων...
Απόσπασμα από το βιβλίο του π. Αντωνίου Αλεβιζοπούλου "Νεοφανείς Αιρέσεις, Καταστροφικές Λατρείες στο φως της Ορθοδοξίας", Εκδόσεις Διάλογος, Της Υπηρεσίας Ενημερώσεως Διαλόγου και Πολιτισμού της Αρχιεπισκοπής Αθηνών, σε συνεργασία με την Πανελλήνια Ενωση Γονέων για την Προστασία της Οικογενείας και του ατόμου.
Αναδημοσίευση από το κλαμπ "Αντιαιρετικό Εγκόλπιο": http://clubs.pathfinder.gr/saints
Θα αναφέρουμε για του λόγου το αληθές, δύο περιπτώσεις πρώην οπαδών της Σαηεντολογίας που αποδεικνύουν το αδυσώπητο μένος της εναντίον διαφωνούντων οπαδών της.
«Ή συγγραφέας Paulette Cooper πέρασε έναν "εφιάλτη" μετά από 19 αγωγές που έκανε η Σαηεντολογία εναντίον της για ένα της βιβλίο “Το Σκάνδαλο της Σαηεντολογίας” που έγραψε και εξέδωσε το 1971. Η Κούπερ και ο εκδότης της έλαβαν ξεχωριστές αγωγές, αλλά ταυτόχρονα σε διάφορες πόλεις των ΗΠΑ, Αγγλία, Καναδά και Αυστραλία.
Όπως έγραψαν 2 συγγραφείς: «Σύμφωνα με έγγραφα που ανεκαλύφθησαν αργότερα στα αρχεία της Σαηεντολογίας στη Νέα Υόρκη, η επιχείρηση "ξεκάντε την" (Ορeration Freak - Out) είχε ως σκοπό να βάλει την Πωλέτ Κούπερ στο ψυχιατρείο ή στη φυλακή ή να την κτυπήσει τόσο σκληρά ώστε να σταματήσει τις επιθέσεις της».
Μεταξύ των σχεδίων ήταν να κάνουν εκφοβιστικά βομβιστικά τηλεφωνήματα σε Αραβικά Προξενεία της Νέας Υόρκης βάζοντας ένα άλλο μέλος της Σαηεντολογίας που είχε παρόμοια φωνή με της Κούπερ να μιλάει στο τηλέφωνο, και να γράφουν απειλητικά γράμματα στα προσωπικά χαρτιά της Κούπερ που της τα είχαν κλέψει και είχαν τα δακτυλικά της αποτυπώματα.
Αποτέλεσμα αυτών ήταν η καταδίκη της Κούπερ από το Ομοσπονδιακό Δικαστήριο Ενόρκων. Αυτές οι κατηγορίες τελικά απεσύρθησαν το 1975, όταν η Κούπερ δέχθηκε να πάρει το Τεστ του sodium pentothal (ορό της αλήθειας) για να βεβαιώσει την αθωότητα της. Τότε όμως η Κούπερ είχε φθάσει να ζυγίζει μόνο 83 λίβρες δηλαδή 38 κιλά !!» (π. Αντωνίου Αλεβιζοπούλου, «Ναζισμός με άλλο πρόσωπο», σελ. 95-96).
«Στους Κυριακάτικους Τάιμς (Sunday Times 3.4.1994) αναφέρθηκε ότι η αστυνομία, κατόπιν παραπόνων που εδέχθη, έρευνα την περίπτωση της απασχόλησης ιδιωτικών ντετέκτιβ που χρησιμοποιούνται από την Εκκλησία της Σαηεντολογίας για τον εκφοβισμό μαρτύρων κατηγορίας και εναγόντων σε επικείμενες δίκες κατά της Σαηεντολογίας.
Η αστυνομία του East Grindstead στο West Sussex έστειλε στην αρμόδια υπηρεσία (Crown Prosecution Service) ογκώδη φάκελο μετά από μία ολοήμερη διαδήλωση Σαηεντολόγων έξω από το σπίτι του John Atack, ενός από τους κυριότερους μάρτυρες κατηγορίας. Ο John Atack, ένας πρώην Σαηεντολόγος, ενεργεί αυτό τον καιρό ως σύμβουλος ή ως έμπειρος μάρτυρας σε ένα μεγάλο αριθμό υποθέσεων.
Οι Σαηεντολόγοι κατέβαλαν προσπάθεια να τον δυσφημίσουν, μοιράζοντας δυσφημιστικά φυλλάδια στους γείτονες του, και μεταξύ των φυλλαδίων ήταν και ένα που κατηγορούσε τον John Atack ότι ήταν έμπορος ναρκωτικών!
Ο John Atack δεν ήταν ο μοναδικός τους στόχος. Η αστυνομία του Sussex ερευνά καταγγελίες παρενοχλήσεως και στο Chichester της δικηγόρου Βeverly Ryall. Αναφέρεται επίσης ότι η παρενόχληση αυτή ενεργείται από έναν αμερικανό ιδιωτικό ντετέκτιβ, τον όποιον έφερε η Σαηεντολογία από το Λος Άντζελες για να επιτεθεί στον Αtack και σε όσους άλλους έχουν αποδυθεί σε δικαστικούς αγώνες εναντίον της. Μάλιστα αυτός ο συγκεκριμένος ντετέκτιβ αναφέρεται ότι έχει κάνει πολλές φορές την εμφάνιση του σε παρόμοιες περιπτώσεις.
Ένας προηγούμενος στόχος ήταν ο Russell Miller, δημοσιογράφος των Sunday Times και συγγραφέας ενός βιβλίου εναντίον του Hubbard, "Ο Αδιάντροπος Μεσσίας" (The Bare Faced Messeah) (Fair News, Spring1994, Διάλογος 4/1995, σ. 26-27)» (π. Αντωνίου Αλεβιζοπούλου, «Ναζισμός με άλλο πρόσωπο», σελ. 361-362).
Έχουν αναφερθεί δεκάδες τέτοιες περιπτώσεις και υπάρχουν κι άλλες πάρα πολλές πού δεν μαθεύτηκαν γιατί οι «πρώην» δεν μίλησαν.
Κατά τα άλλα οι πόρτες είναι ανοιχτές σε όλες τις ομάδες διανοητικού χειρισμού. Αλλά είναι αν όχι τελείως αδύνατον, τουλάχιστον πάρα πολύ δύσκολο να ξεμπλέξει (όποιος κάνει την ανοησία να περάσει τη «γελαστή» πόρτα), από τον «ιστό» των Τεχνικών ελέγχου του νου που εφαρμόζουν οι καταστροφικές λατρείες» και οι «ψυχολατρείες», όπως αποκαλούνται διεθνώς.
Από το ενημερωτικό περιοδικό του Διορθόδοξου Συνδέσμου Πρωτοβουλία Γονέων, «Διάλογος», Αθήνα, Ιούλιος – Σεπτέμβριος 2002, τεύχος 29.
«Ή συγγραφέας Paulette Cooper πέρασε έναν "εφιάλτη" μετά από 19 αγωγές που έκανε η Σαηεντολογία εναντίον της για ένα της βιβλίο “Το Σκάνδαλο της Σαηεντολογίας” που έγραψε και εξέδωσε το 1971. Η Κούπερ και ο εκδότης της έλαβαν ξεχωριστές αγωγές, αλλά ταυτόχρονα σε διάφορες πόλεις των ΗΠΑ, Αγγλία, Καναδά και Αυστραλία.
Όπως έγραψαν 2 συγγραφείς: «Σύμφωνα με έγγραφα που ανεκαλύφθησαν αργότερα στα αρχεία της Σαηεντολογίας στη Νέα Υόρκη, η επιχείρηση "ξεκάντε την" (Ορeration Freak - Out) είχε ως σκοπό να βάλει την Πωλέτ Κούπερ στο ψυχιατρείο ή στη φυλακή ή να την κτυπήσει τόσο σκληρά ώστε να σταματήσει τις επιθέσεις της».
Μεταξύ των σχεδίων ήταν να κάνουν εκφοβιστικά βομβιστικά τηλεφωνήματα σε Αραβικά Προξενεία της Νέας Υόρκης βάζοντας ένα άλλο μέλος της Σαηεντολογίας που είχε παρόμοια φωνή με της Κούπερ να μιλάει στο τηλέφωνο, και να γράφουν απειλητικά γράμματα στα προσωπικά χαρτιά της Κούπερ που της τα είχαν κλέψει και είχαν τα δακτυλικά της αποτυπώματα.
Αποτέλεσμα αυτών ήταν η καταδίκη της Κούπερ από το Ομοσπονδιακό Δικαστήριο Ενόρκων. Αυτές οι κατηγορίες τελικά απεσύρθησαν το 1975, όταν η Κούπερ δέχθηκε να πάρει το Τεστ του sodium pentothal (ορό της αλήθειας) για να βεβαιώσει την αθωότητα της. Τότε όμως η Κούπερ είχε φθάσει να ζυγίζει μόνο 83 λίβρες δηλαδή 38 κιλά !!» (π. Αντωνίου Αλεβιζοπούλου, «Ναζισμός με άλλο πρόσωπο», σελ. 95-96).
«Στους Κυριακάτικους Τάιμς (Sunday Times 3.4.1994) αναφέρθηκε ότι η αστυνομία, κατόπιν παραπόνων που εδέχθη, έρευνα την περίπτωση της απασχόλησης ιδιωτικών ντετέκτιβ που χρησιμοποιούνται από την Εκκλησία της Σαηεντολογίας για τον εκφοβισμό μαρτύρων κατηγορίας και εναγόντων σε επικείμενες δίκες κατά της Σαηεντολογίας.
Η αστυνομία του East Grindstead στο West Sussex έστειλε στην αρμόδια υπηρεσία (Crown Prosecution Service) ογκώδη φάκελο μετά από μία ολοήμερη διαδήλωση Σαηεντολόγων έξω από το σπίτι του John Atack, ενός από τους κυριότερους μάρτυρες κατηγορίας. Ο John Atack, ένας πρώην Σαηεντολόγος, ενεργεί αυτό τον καιρό ως σύμβουλος ή ως έμπειρος μάρτυρας σε ένα μεγάλο αριθμό υποθέσεων.
Οι Σαηεντολόγοι κατέβαλαν προσπάθεια να τον δυσφημίσουν, μοιράζοντας δυσφημιστικά φυλλάδια στους γείτονες του, και μεταξύ των φυλλαδίων ήταν και ένα που κατηγορούσε τον John Atack ότι ήταν έμπορος ναρκωτικών!
Ο John Atack δεν ήταν ο μοναδικός τους στόχος. Η αστυνομία του Sussex ερευνά καταγγελίες παρενοχλήσεως και στο Chichester της δικηγόρου Βeverly Ryall. Αναφέρεται επίσης ότι η παρενόχληση αυτή ενεργείται από έναν αμερικανό ιδιωτικό ντετέκτιβ, τον όποιον έφερε η Σαηεντολογία από το Λος Άντζελες για να επιτεθεί στον Αtack και σε όσους άλλους έχουν αποδυθεί σε δικαστικούς αγώνες εναντίον της. Μάλιστα αυτός ο συγκεκριμένος ντετέκτιβ αναφέρεται ότι έχει κάνει πολλές φορές την εμφάνιση του σε παρόμοιες περιπτώσεις.
Ένας προηγούμενος στόχος ήταν ο Russell Miller, δημοσιογράφος των Sunday Times και συγγραφέας ενός βιβλίου εναντίον του Hubbard, "Ο Αδιάντροπος Μεσσίας" (The Bare Faced Messeah) (Fair News, Spring1994, Διάλογος 4/1995, σ. 26-27)» (π. Αντωνίου Αλεβιζοπούλου, «Ναζισμός με άλλο πρόσωπο», σελ. 361-362).
Έχουν αναφερθεί δεκάδες τέτοιες περιπτώσεις και υπάρχουν κι άλλες πάρα πολλές πού δεν μαθεύτηκαν γιατί οι «πρώην» δεν μίλησαν.
Κατά τα άλλα οι πόρτες είναι ανοιχτές σε όλες τις ομάδες διανοητικού χειρισμού. Αλλά είναι αν όχι τελείως αδύνατον, τουλάχιστον πάρα πολύ δύσκολο να ξεμπλέξει (όποιος κάνει την ανοησία να περάσει τη «γελαστή» πόρτα), από τον «ιστό» των Τεχνικών ελέγχου του νου που εφαρμόζουν οι καταστροφικές λατρείες» και οι «ψυχολατρείες», όπως αποκαλούνται διεθνώς.
Από το ενημερωτικό περιοδικό του Διορθόδοξου Συνδέσμου Πρωτοβουλία Γονέων, «Διάλογος», Αθήνα, Ιούλιος – Σεπτέμβριος 2002, τεύχος 29.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου