ΓΕΝΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ & ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΒΟΥΛΗΣΗΣ

tarahtiko

Τετάρτη 9 Μαΐου 2012

ΤΙ ΕΙΜΑΙ..........

Είμαι φιλοχρήματος μου αρέσει ο αμερικάνικος κινηματογράφος η κόκα κόλα τα πολεμικά τεχνολογικά επιτεύγματα, αλλά και οι κομουνιστική ιδεολογία.
Είμαι ρατσιστής αλλά και φιλάνθρωπος.
Είμαι φιλόζωος αλλά και κυνηγός και σε γιορτές θα σφαξω και θα σουβλίσω και το αρνάκι μου.
Θέλω οικονομική ανάπτυξη στη χώρα μου αλλά είμαι άεργος <<τεμπέλης>> αλλά θα δουλέψουν οι μετανάστες, εεεε ποιοι μετανάστες είμαι ρατσιστής το ξέχασες.
Έχω οικολογική συνείδηση, αλλά τα σκουπιδακια τα θάβω στην άμμο στης όμορφες και <καθαρές> παραλίες.
Έχω ελευθέρια του λόγου δημοκρατία και δεν φοβάμαι τίποτα μόνο αν κάποιος μεγαλόσωμος <καλός> κύριος φωνάξει εγερθη<ε>το κλάνω μέντες.
Τι είμαι ρε παιδιά μήπως είμαι ΈΛΛΗΝΑΣ. . .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...